Livrare comenzi prin curier:

Zonă cu acoperire curierat rapid

Cine livrează: Curier Dragon Star, DPD, Fan Courier sau Urgent Cargus

Termen de livrare: 24-48h

Program livrări: luni - vineri

Observație!

Toate comenzile primite în zilele de vineri, sâmbătă și duminică, se procesează și se pregătesc pentru livrare în ziua de luni.

Comanda minimă - 200 lei.

Transport GRATUIT - pentru comenzi de cel puțin 300 lei.

Transport 15 lei - pentru comenzi mai mici de 200 lei.

Livrare comenzi în mediu online

livrarea se face gratuit prin corespondență electorincă: link sau email.

Retur comenzi

1. În conformitate cu dispozițiile OUG 34/2014, produsele achiziționate de pe {{varSiteUrlHtml}} se pot returna în termen de 14 zile calendaristice de la primire fără penalități și fără a invoca vreun motiv, cu condiția ca produsul și ambalajul acestuia să fie sigilate.

2. Solicitarea returnării unui produs sau a întregii comenzi se face telefonic la 0371 78 00 78 sau prin e-mail la contact@SwimmingShop.ro. Un operator SwimmingShop.ro va prelua solicitarea clientului și îi va oferi detalii cu privire la următorii pași pe care trebuie să îi urmeze.

3. Produsele trebuie împachetate corespunzător (atât produsul, cât și ambalajul acestuia trebuie să fie sigilate), iar factura aferentă trebuie atașată coletului. Clientul este responsabil de împachetarea produsului și a documentelor necesare pentru expedierea acestuia către sediul {{varCompanyName}}.

4. Produsele vor fi expediate către sediul:
{{varCompanyName}}
{{varCompanyStreetName}}, {{varCompanyStreetNumber}}, {{varCompanyCity}}
{{varCompanyAddress}}
Email: {{varCompanyEmailHtml}}
Telefon: {{varCompanyPhoneHtml}}
Persoană de contact: {{varCompanyContact}}

5. Cheltuielile de retur vor fi suportate de către {{varCompanyName}}.

6. Conform prevederilor art. 13 din aceeași Ordonanță de urgență, contravaloarea produselor returnate va fi rambursată în termen de 14 zile lucratoare de la data înregistrării cererii de retur, în contul bancar specificat de client, fără a fi percepute comisioane pentru această rambursare. În cazul în care nu se poate efectua rambursarea într-un cont, clientul va fi contactat pentru a se stabili o altă metodă de rambursare.

7. În cazul produselor perisabile, nu se mai permite returnarea acestora.

8. Aceste dispoziții se aplică conform O.G. 34/2014, în cazul achiziționării de produse de pe {{varSiteUrlHtml}}, folosind tehnicile de comunicare la distanță.

9. Anularea repetată a comenzilor va putea fi considerată un abuz.

We use cookies to personalize content and to analyze our traffic. Please decide if you are willing to accept cookies from our website.